Saturday, December 13, 2014

Nyílt nap 2014.12.12. - Egy animátor szemével

Sziasztok!

Nos, kedves kis tegnapi károlis-jelöltek, első benyomás így az egyetemről? És a japán szakos tájékoztatóról? Kíváncsi vagyok ám a véleményetekre! :) Szóval ne fogjátok vissza magatokat, kommenteljetek nyugodtan. ^^

Én személy szerint, nagyon élveztem az animátorkodást, igaz, hogy hangom perpill nem sok van, de úgy érzem kegyetlenül megérte a tegnapi nap. Annyira jó volt, főleg, mert egy hihetetlenül jó animátori és szervezői csapat tagja lehettem. ♥ Úgyhogy ezúton is szeretném nagyon-nagyon-nagyon-nagyon(...) szépen megköszönni a lehetőséget, hogy animátorkodhattam a japános tájékoztatókon. Meg, hogy a regiben is segédkezhettem.

Jó volt látni, mennyien jöttetek el, azt pedig szintén élveztem nézni, hogy mennyien voltatok bent a japános BA tajékoztatón. Bízom benne, hogy megtetszett annyira mind az egyetem, mind maga a japán szak, hogy végül a KRE-re esik a választásotok. Megéri, higgyétek el. ^^ Mert a Károli nagy családjához tartozni hihetetlen érzés.

A következő nyílt nap 2015. január 27-én lesz, 11:00-kor. (Ezen a nyílt napon sajnos én nem leszek, mert művtöri vizsgám lesz.)
Viszont!! Ha minden jól alakul, Gyusziék is megengedik, hogy újból animátorkodjak, mert mondjuk meg voltak velem elégedve, az animátori pályázaton is sikerrel szerepelek, és még a vizsgáim is sikerülnek, február 6-án, 11:00-kor újból találkozunk. ^^

(szerk.: 2014. 12.22.)

No comments:

Post a Comment