Sunday, January 11, 2015

Educatio kiállítás 2015

Sziasztok!

Egy kis akutalitásról szeretnék írni Nektek, ez pedig nem más, mint az idén is megrendezésre kerülő Educatio kiállítás.

A kiállítás január 22-24-ig lesz a Syma csarnokban, Budapesten. Az Educatio-n a Károli is részt vesz, így természetesen a Japán Tanszék is képviselteti magát. Idén először nem csak az oktatók lesznek kint, de a hallgatók is, a japán szakot Somodi Júlia tanárnővel fogjuk képviselni.

Az Educatio-n a károlis Japán Tanszék 22-én lesz kint, gyertek oda hozzánk bátran, szívesen válaszolunk mindenféle-fajta kérdésre. ^^

Ki az, aki szándékozik jönni Educatio-ra? Válaszokat várok lent a kommenteknél! (Nem szoktam ilyet csinálni, de a változás gyönyörködtet.)

2 comments:

  1. Szia! Bár tény, hogy az Educatio-n már túl vagyunk, azért szerettem volna megmondani, hogy nagyon sokat segített nekem a rendezvény. Azt hiszem azért is írok, hogy megköszönjem annak aki ott segített. Már tavaly kinéztem az ELTE japán szakát, nem tudva, hogy a Károli létezik, viszont a tény, hogy ez az ELTE elvette az energiámat. (Kicsit nehezen megy a tanulás...) Viszont azért szívem mélyén megmaradt a vágy, és miután elbeszélgettem egy Károlis lánnyal Educatio-n, újra elkezdtem a készülődést, és a tegnapi nyílt nap után eldöntöttem, hogy megpróbálom összeszedni magam hogy sikerüljön bekerülnöm ide. :) Még van egy évem hátra, úgyhogy nem késő, majd meglátjuk mi lesz belőle. :D (Annak ellenére mondjuk, hogy 18 vagyok, nagyon nem vagyok képben dolgokkal.)

    Remélem sikerült két értelmes mondatot összehoznom, elég késő van.

    Bogi

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete