Tuesday, February 2, 2016

Vizsgaleírások - Bevezetés a nyelvtudományba

Sziasztok!

Azt hiszem a nyelvtudomány vizsga volt az, ami még inkább rávilágított arra, amit a tavaszi vizsgaidőszakban is igyekeztem betartani: ne vegyél fel két vizsgát egymás utáni napokra. Akármennyire nem akartam így csinálni, a nyelvtudománynak mégis az az időpontja volt a legszimpatikusabb, ami a japán töri másnapján volt. Szóval így jártam. :'D

Az úgy kezdődött, hogy egyszer volt hol nem volt... Na jó, félretéve a mesedélutánt, vizsgafelvételkor még bíztam abban, hogy ha lesz e között a két vizsga között és az előző között közel 9 napom, mindkettőre simán fel fogok tudni készülni. Tisztességesen, hogy legalább négyes legyen mindkettő (maximalizmus rulez). Na nem így lett. 
Ahhoz képest ahogy elterveztem, kb két és fél napot tudtam rá tanulni, az országismeret vizsga után pedig, ahogy hazaértem jött a kétségbeesett "Jajjanyám, 12 órám van még hátra a vizsgáig, na haladjunk" fázis, amiből persze nem sok minden lett. Ahogy az ilyenkor lenni szokott - nálam legalábbis - az anyag első fele flottul működött otthon, az utolsó 3 ppt anyagát pedig éjjel kettő körül hajítottam - képletesen - a sarokba csalódottan, hogy nem érdekel, csak a kettes legyen meg. Meglett, csak azért mégis csorba esett a büszkeségemen, na. De azért tudtam volna többet is, ha nem bagatellizálom el.

Ha újra csinálhatnám, biztos ezerszer többet tanulnék. Viszont vigasztal a tudat, hogy remélhetőleg - és ahhoz én is kellek - ez volt egyetemi pályafutásom utolsó kettese. :D

No comments:

Post a Comment